۹ پاسخ

شما ازمایش هم دادین یا فقط سونو

چجوري توي ازمايش ntجنسيت واستون زده؟

مبارک باشه عزیزدلم انشالله بسلامتی😍

خداروشکر

بچه ها زده جنسیت دختر؟؟
مگه تو ۱۳هفته میزنن؟؟

خداروشکر واسه منم دعا کنین

خداروشکر عزیزم 🤲🏻🩷✨

خداروشکر واسه منم دعاکن ۱۷ نوبت دارم

خدایاشکر

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵وتودلی مامان آرتین🩵وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری