۶ پاسخ

برا منم میخاره اذیت میشم مرطوب کننده زدم بهتر شد

منم تو هفته شما تا چند هفته اینطور بودم با خارش شدید کل سینه همه سینه رو به جز نوکش چرب کن با روغن نارگیل،زیتون و بادام

چربش کن
منم اذیت میشم وقتی دستم میخوره به نوکش

آره برا منم خیلی میخاره

اوایل اونجوریه خارش میگیره

اصلا بهش دست نزن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی