۳ پاسخ

من خارش نداره بیشتر یه حالت خشکی و سوزش داره مثل اینکه زخم باشه. چربش میکنم اولش یکم میسوزه بعد بهتر میشه

پماد ماتیلدا و روغن زیتون هرکدوم گرفتید بزنین خارش برطرف میشه

اووو دیشب من میخاروندم آخر رفتم حمام زدم ب بیخیالی ‌..نمیدونم برا شیری ک افتاده هست یا هرمون..جریانش چیه نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه ۵ ماهگی
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری