روروک ازچندماهگی خوبه

۸ پاسخ

از وقتی بتونه کامل و بدون کمک بشینه

تایم کوتاه من میزارم

فکر میکنم از پایان شش ماهگی مناسب باشه فقط یادت نره هر وقت براش گرفتی خواستی بذاری داخلش ارتفاعش رو یجوری تنظیم کن که فقط پنجه های پاش بخوره زمین و همون‌جوری تلاش کنه برای راه رفتن.غیر از این باشه براش ضرر داره
یعنی نباید بذاری کامل پاهاش به زمین بخوره یا وقتی با روروئک راه میره زانو هاش خم باشه .

من از ۵ماهگی گذاشتمش

من الان میزارم بشینه توش بازی کنه یه تایم کوتاه

دکترها میگن ممنوعه

زمانی که بتونه با کمک‌بشینه روزی یک ساعتم بیشتر نشه

نباید خیلی زود بزاری بچه رو روی مهرهای کمرش تاثیر میزاره کلا که دکترا روروکو منسوخ کردن میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان فرهاد مامان فرهاد ۸ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۵ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی