۱۲ پاسخ

خوب نیست اما من وقتی بچم میتونست یه جا رو بگیره وایسه،گذاشتمش روروئک وقتایی ک کار داشتم و تمیتونستم مراقبت باشم
درحد غذا پختن و خونه جمع کردن خیلی کمکم بود
فک کنم اونموقع ۸ماهش بود
اما در حدی ک کارم رو انجام بدم

خوبه عزیزم

والله من واکرم گرفتم واس پسرم ولی رو روئک هم میخام بگیرم بچه اوولمم رو روئک گذاشتم هیچ مشکلی نداشته

آره بابا خیلی هم خوبه
دختر من از زمانی که میزارمش تو رورئک قشنگ پاهاش قوی شده محکم می‌گیره پاهاش و وقتی ایستاده میگیرم
من مدلی خریدم که هم روروئکه هم واکر

تصویر

منم ميخوام بگيرم😐

بچه های من توش نشستن گریه میکنن

من استفاده کردم خوبه

اينهمه بچه تو روروئك بودن نگاه كن ببين كدومشون مشكل داره؟
به نظر من خوبه
دختر من خيييلى شيطون بود ميذاشتمش تو روروئك وقتايى كه خيلى كار داشتم به كارام ميرسيدم

نه عزیزم نگیری منم اول نظرم بود بگیرم ولی خیلیا گفتن خوب نیست

نه.

خوب نیست عزیزم فشار ب ستون فقرات میاد اسیب میبنن مهره ها

دکترااااا میگن نه ولی خیلیاااااا گرفتم و استفاده کردن و چیزی نشده
منم رفتم کلی پول واکر دادم ولی در نهایت میخوام روروئک بگیرم براش چون پدرمو در اورده😂

سوال های مرتبط

مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۷ ماهگی