۱۲ پاسخ

من اینسری اینجوری کردم و عاشقش شدم

تصویر

اینم ناخن قبلیم بود

تصویر

این جز طرحایی بود که اکثر مشتریام زدن

تصویر

اینم قشنگه

تصویر

برای منم اینه ولی من ساده بیشتر حال میکنم با رنگای نود

تصویر

برا من الان اینه

تصویر

من خودم ناخنکارم اینقد طرح زدم نمی تونم ایده بدم

من کلا ساده میزنم 😁
یا دیسکو

بنظرم لاکای آهن ربایی خیلی شیکتر دیده میشه

یه رنگ زنونه قشنگ بزن

این چیه .مثل مهد کودکیا

خشگله

سوال های مرتبط