خانما برای عفونت اداری چی دکتر داده بهتون؟؟

۷ پاسخ

به منم سفکسیم داد خوب نشدم
زغال اخته خریدم خوردم فرداش خوب شدم
عالیه ، هم از خشکباری میتونی بگیری هم از سوپر آلوچه اش

بمن دو ورق نیتروفورانتوئین داد . خوردم وقتی تموم شد یکهفته بعد دوباره آزمایش دادم خداروشکر کامل منفی شد و برطرف شد

سفکسیم ۴۰۰

سفکسیم ۴۰۰ روزی یه دونه

سفلکسین۵۰۰بمن گفت هر۶ساعت ولی من روزی یدونه میخورم ۱وماه و نیم خوردم آزمایش دادم خدارو شکر برطرف شد دیگه قطع کردم دارو رو

سفکسیم ۴۰۰

سفالکسین ۵۰۰هر ۸یاعت

سوال های مرتبط

مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رُهام💛مهرآفرین مامان رُهام💛مهرآفرین ۴ ماهگی
مامان فسقلی🫀 مامان فسقلی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری