سلام
لباس بارداری گرفتین برا آتلیه

۷ پاسخ

میشه چندتا ژست قشنگ بفرستید

من لباس اتلیه داشت،پوشیدم

خود آتلیه ها چن دست لباس دارن

نه هنوز

آره من دوختم لباسای خودشون خیلی تکراری بود

خودشون لباس دارن

فک کنم بیشتر آتلیه ها خودشون لباس دارن

سوال های مرتبط

مامان نخود💙 مامان نخود💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری