خانما عکس بارداری گرفتین؟منظورم ازاین آتلیه ای ها

۱۲ پاسخ

ن والا فکرم نکنم برم بگیرم حوصله درگیری لباس و اینا ندارم اصلا

انشالله چهارشنبه میرم.

منم میرم یکی دو هفته ای

وای منم حسشو ندارم خیلی کلافه و مضطربم ، از طرفی روی سرویس که خریدم یه عکس اتلیه نوزاد بهمون رایگان داده میگم برم ببینم کیفیت کارش چجوریه

نه نمیگیرم کلا

سر پسراولم گرعتم واسه این هنوز نرفتم استراحتم

من اصلا نمیتونم برم استراحت مطلقم

من تو هشت ماه انشالله میرم

دوهفته دیگه میخوام برم بگیرم

من ۳۶ هفته شدم شکمم کوچولوعه نگه داشتم هفته بعد برم شایدم خودم بگیرم عکاسی بلدن تو خونه نمیدونم حوصله رفتن و پرسیدن و تایم گرفتن ندارم

شکمم هنوز کوچیکه احتمالا ماه اینده برم

نه🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۲ ماهگی
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد