۲۰ پاسخ

چرا باید اسم بچت به اسم تو و شوهرت بیاد؟ یه اسم انتخاب کن معنی خوبی داشته باشه
من پسر دار بشم اسمش میزارم علی

محسن خیلی قدیمیه عزیز

احسان

پارسا به سارا میاد به حسین نه
یاسین به حسین میاد به سارا کمتر😅
احسان

حسام . سبحان سپهر

من دخترعموم اسمش سارا ،پسرش گذاشت سامیار

احسان

سبحان

سبحان

حسام

صدرا
یاسین
سینا

سارا و حسین راستش رو بخوای اصلا به هم نمیان ،اما اسمای قشنگین ،میتونی بزاری امیر عباس

حسام، حسان، سهند

ایلیا .احسان

حسن
حیدر
علی
محمد

بنظرم اومد محمدصالح میاد خیلی

میکائیل

الیاس

اِرمیا
محمدصالح ، صالح
ایلیا

سجاد
حسن
محسن

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیکمهر مامان نیکمهر روزهای ابتدایی تولد
مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی شیخی مامان امیرعلی شیخی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدطه مامان محمدطه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کارن وتودلی مامان کارن وتودلی هفته سی‌ویکم بارداری