قربانت هر کی یه نظری داره نظر خودمم برا تو دلیم اگه خدا بخاد محمد یا ایلیاست من که میگم قشنگه
امیرعلی خیلی قشنگه
سیدمرتضی
من اگه بچم پسر بود صد در صد اسمشو علی میزاشتم البته نظرتونو خوندم که علی زیاد دارین و نمیتونین بزارین
بنظرم ایلیا که مدنظرتونه خیلی قشنگه♥️
سید علی
سید محمد طاها
سید محمد حسین
اینهمه اسمهای زیبای اهل بیت
من ایلیا هم خیلی دوست داشتم ولی یکی از فامیلا زودتر گذاشت
منمپسرم سیده
علیار میذارم
اسم امام حسینه باید خوشحالم باشه باعث افتخاره ولی خوب بزرگتره نمیشه چیزی گفت
منم خواهرزادم سیده اسمش معراجه🥰🩵👦🏻
سبحان
صالح
ایلیا
یاسین
مهدیار
سید مهدی
سید علی
سید محمد
سید مهدیار
سید حسین
قربانت ممنون همچنین برای شما عزیرم 🥰
سید امین 🙃
ایلیا
اینروزا انقد اسم های عجیب غریب میشنوی ادم شاخ درمیاره
بلاخره نظر خود طرف مهمه نه بقیه
انشاالله سلامت باشن
میشه اسم دختر مذهبی که خوشگل باشه و زیاد نباشه هم پیشنهاد بدین؟🥺
صالح
سبحان
ماهد
صدرا🌷
مهدیار علیار
دَیان حَنان
ولی قشنگترین اسم مذهبی علی هست
چه اسم هایی😂
هر دوتا اسم قشنگن
علیرام
آمین
ایناهم من دوسدارم
چند روز پیش یکیو دیدم اسم پسرش رو گذاشته بود مولا
منم میخاستم بگم ایلیا علی که خودتون نوشتین
سیدسبحان
مهدیار
علیسان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.