۷ پاسخ

خود بچه باید آمادگی داشته باشه برای از پوشک گرفتن
وگرنه به اجبار نمیشه

یک ماهه،نه پسرم نمیگه،هر یک ساعت میبرمش

روزا اول سخته، خیلی صبوری میخواد، کم کم درست میشه

دوقلو دارم یکیش میگه جیش پی دارم خودش می‌ره دسشوی اما اون یکی بعضی وقتها میگه بیشتر وقتها نمیگه خودم باید ببرمش

برا من خیلی وقته مای بی بی نمیذارن یک سال نیم دیگه اصلا نداشتن مای بی بی براشو ببندم

اصلا نباید خودت بگیری مواظب باشین استرسی نشه ممکنه سند وم جیش و پیف بگیره و..‌
اولین چیز اینک باید شب تا صبح خشک باشه
بعد اعلام کنه جیش و پیف دارم و...

من 4 ماهه درگیرم
بیرون باشیم نمیگه خودم باید حواسم باشه ببرمش
خونه خودمون کسی نباشه میگه

سوال های مرتبط

مامان دوتاتوت فرنگی🍓 مامان دوتاتوت فرنگی🍓 ۲ سالگی
سلام مامانا
بچه هام رو روزا پوشک نمیکنم جیش و پی پی رو میگن... خیلی خیلی کم خطا دارن.... اما پی پی که دارن میگن پوشک ببند...دو روز اول دسشویی پی پی کردن خوشحال شدم گفتم خوبه نمی‌ترسن...اما بعدش خودشون رو گرفتن و پسرم روبردم دسشویی رو قصری ننشتست رپ پاهاش نشست... انقد نشست تا پاهاش خشک شد با گریه آور بخش بیرون به باباش گفتم پوشک کن پی پی کنه...دیگه از اونروز یاد گرفته به پوشک که میگه پی پس تو پوشک..هرچی بهش میگم بزرگ شدین و ...تاثیری نداره میگم یبار بیان دسشویی اکه نشد پوشک کنم...اصلا همکاری نمی‌کنند... موقع خواب ظهر و شب فقط پوشک می‌بندم...بعد اینکه بیدار شدن پسرم اصلا نمیاد دسشویی میگه می‌خوام پی پی کنم و پوشک رو نگهمیداره...عصر هم بیدار شدن دیدم پوصکش خشکه باز کردم ببرم کلی گریه کرد که می‌خوام پی پی کنم پوشک ببند دخترم ازش یاد گرفته.... چیکار کنم تا یاد بگیرند برا پی پی برن دسشویی؟؟اینم بگم دخترم یجوری یبوست شد که کلی گریه کرد بعد مجبور شدم پوشک کنم موقع پی پی
مامان آیهان جوجو مامان آیهان جوجو ۲ سالگی
سلام مامانا امروز من کلا پسرمو شبا پوشک نمیکنم از همون اول تا الان و اونم تا خود صبح خشکه هیچ موقع خودشو خبس نمیکنه امروز صبح که از خواب بیدار شد قبل اینکه پوشکش کنم خودش گفت جیش دارم منم شلوارشو بیرون کردم رفت جیش کرد و من رفتم دنبال کارام یادم رفت شلوارشو پاش کنم ۱۰ دقیقه بعدش گفتم بیا شلوارتو پات کنم فوری رفت دستشویی پی پی کرد و من متوجه نشدم گفتم الکی رفته اومد گفت مامان پی پی کردم و من تشویقش کروم کلی خوشحال شدم باز نیم ساعت بعدش بردمش جیش کرد اومد دیگه پوشک نکردم چند دقیقه بعد دیدیم تو شلوارش پی پی کرده ولی کمم یعنی نتونست نگه داره خودشو همین ک یکم پی پی کرد گفت مامان جیش دارم بردمش دستشویی دیگه ادامه نداد خوب بعد چند ساعت دوباره من رفتم دستشوئی گفت مامان جیش دارم فکر کردم الکی میگه ولی شلوارشو بیرون کرد و پی پی کرد اینم از داستان جیش و پی پی امروزمون
ادامه بدن پوشکش نکنم بنظرتون؟؟؟؟

پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک فرزند پروری فرزند پروری آنومالی آنومالی آنومالی آنومالی آنومالی سونوگرافی سونوگرافی سونوگرافی