بسم الله الرحمن الرحیم
از ۲۴ساعت حداقل۱۲ساعتش رودر دسشویی به سر میبریم اون ۱۲ساعتم یا خوابیم یا شبه پوشک داره
صدق الله العلی العظیم
منم هنوز درگیر شم🫠🤕
گرفتم تموم شده😁
منم دو سه ماهه اموزش میدادم بعضی موقع ها میبردم دستشویی بعد ده روز پیش شروع کردم جدی پوشک در میآوردم میبردم دستشویی دیدم خطایی نداره بعد الان دو سه روز کلا باز میزارم البته ک خطا داره ولی برای شروع خوبه خدا رو شکر
من پاره امممم🫡
خیت خیته اوضاع
من پسرم جیشو کامل میگه مشکلم فقط اینه از پی پی میترسه بکنه مجبورم که اذیت نشه پوشکش میکنم سریع توش پی پی میکنه. نگه میداره نمیدونم چکارش کنم
من سه روزه دارم میگیرم امروز یکم همراهی کرد
دخترمنم اصلا همکاری نمیکنه نمیدونم چیکارش کنم
من تازه چند روزه شروع کردم
اصلا همکارینداره 😭😫
من گرفتم تموم شد
دارم میگیرم.الانم سرکارم
تازه خطا داد
براش توضیح دادم سریع عوض کردم و شستم....
ی ۳۰ دقبقه بعد دوباره بردم دستشویی
اصلا دعواش نمیکنم بیشتر حرف میزنم توضیح میدم همین
از دوسالگیش دارم میگیرم قشنگ میگفت جدیدا باز یه وقتایی جیش میکنه
منم از قبل عید شروع کردم
الان دیگ شبم گرفتم کامل
کامل گرفتم تموم شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.