۲ پاسخ

اره پودر آهنو‌ یادت نره قاطیش کنی
یه سی سی بده
یخچالیه

اره اون پودرشو که قاطی میکنی باید بعدش تو یخچال نگه داری؛ واسه دختر‌من دکتر گفت نمیخواد خیلی بدی؛ ۱۵ قطره‌کافیه

سوال های مرتبط

مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان Shahan مامان Shahan ۱ سالگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱۷ ماهگی