۵ پاسخ

من اگه یهچال بزارم کلا یادم میره بهش بدم🙁

منم از این میدم ولی تو‌یخچال نمیزارم

بله منم از این میدم خوبه
یخچال هم میزارم

بله عزیزم خوبه من میدم از این

من همه داروهاش در یخچال میزارم
چون دیگ هوا گرم شده
من همینو میدم
خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرتا مامان آرتا ۱ سالگی
مامان امیر جان مامان امیر جان ۱۶ ماهگی
مامان جو جو مامان جو جو ۱۷ ماهگی