خانوما ساشه نکسیوم بهتره یا قرص نکسیوم؟

۴ پاسخ

مامانا قرص نکسیوم هر کس خواست بگه
ترک استرازنکا

عزیزم قرص نکسیوم من پیدا نمیکنم . سمت شما راحت گیر میاد؟

اره عزیزم من یه ماهه دارم میدم تو یکم اب حل میکنی با قطره چکون میدی حالا چون پودری میشه و میره دهنشون عق میزنن من یه راهی پیدا کردم اونجور میدم بالا نیارتش

قرصش خوبه

سوال های مرتبط

مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 ۱۳ ماهگی
مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان ویانا جانم💖💖 مامان ویانا جانم💖💖 ۱۷ ماهگی