۲ پاسخ

هربچه ای با یکیش بهتر میشه ولی فکر میکنم نکسیوم قوی تره و احتمالا عوارض جانبیش هم بیشتره
من کیدیزول دادم اثری نداشت ولی پپسومید(شربت فاموتیدین) خوب بود

باید هردوتایشو امتحان کنی جدا جدا طبق دستور دکتر نه خودت سرخود بدی

سوال های مرتبط

مامان بچه ی مامانش مامان بچه ی مامانش ۱۱ ماهگی