سلام برا کودک 9ماهه که سرماخوده چی خوبه

۱ پاسخ

من واسش ماهیچه باپیاز وکمی زردچوبه میپختم بهش اسفناج وکمی برنج اضلفه میکردم..گاهی کمی شلغم میرختم.گاهی کدوسبز

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام ۲ سالگی
مامان فاطمه 🩷 مامان فاطمه 🩷 ۱۴ ماهگی