عدس و ماش رو باید نفخ گیری کنیم برای نی نی ها؟؟

۴ پاسخ

عدس نفخ نداره اخه همینه ک خیس بخوره کمی کافیه

آره اگه جوانه بزنه هم خاصیتش دوبرابر میشه

من که نمی‌گیرم عدسو
ماش ندادم

اره حتما

سوال های مرتبط