شما ب بچه هاتون آب میدین؟

۶ پاسخ

از ۶ماه له بعد

از ۶ماه به بعد

بله. دکتر گفت بده

همون شیر خشک با اب درست میشه. پودر رفلاکسش با اب درست میشه. چ فرق داره دیگ ابه

من از اول میدم بله البته دکترش گفته بود

بله از ۶ماه

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱۵ ماهگی
مامان اسرا😍 مامان اسرا😍 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱ سالگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی