خانوما ب بچه هاتون آب میدین ؟؟

۸ پاسخ

آره من از توی بیمارستان دادمش

آره میدم هوا گرمه گناه داره

بله عزیزم دکترگفت روزانه به دخترم اب بدم

‌اره بابا
گرمه هوا بچه ها تشنه میشن
فقط آب جوشیده سرد شده بده

نه نمیدم

منم چند روزه میدم

اره من از۴ ماهگی میدم

بله.

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس ۱۱ ماهگی
مامان اسرا😍 مامان اسرا😍 ۱۱ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱ سالگی