کسی پنتوپرازول و دومپریدون خورده برا تهوع

۱۰ پاسخ

طبق حرف پزشکم بهت میگم عزیزم : خوردن قرص تهوع خیلی عوارض کمتری نسبت به تحمل و فشار تهوع برای جنین داره پس برای خوردن قرص تهوع نگرانی نداشته باش❤️

بنظر من تحمل کن تهوع رو چون داروها ممکنه عوارض داشته باشند

من آمپول متوکلوپرامید میزدم با ب 6 تو سرم هر روز تا آخر 5 ماهگی دکتر قرصشم بهم داده بود اگه ی وقت حالم بهتر نشد قرصم با غذا بخو م که بالا نیارم

من اوایل داخل سرم تزریق میشد بهم امپول جفتشون

من سرمم زیاد زدم با امپول دمیترون

من اوایل بارداریم صبح ها پنتوپرازول خوردم خیلی خوب بود برای معدم

من هر چی بگی خوردم هیچکدوم رو‌من اثر نداره ویارم شدیده دارم میمیرم

مم پنتو برای معده دردم خورم عالی بود

من خوردم

من که دوران بارداریم باوجودتهوع زیاد هیچ کدوم ازقرص تهوع رونخوردم به نظرمن بهتره تحمل کنی وبگذرونی تهوع یه روندبارداری هست ومیگن نشانه ی بارداری سالم هست به نی نی فک کن که میادپیشت تهوع روهم میگذرونی

سوال های مرتبط

مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته شانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری