عزیزم منم نزدیک ۳ساله غصه نخور همه چی درست میشه
نه من تا ماهه پیش خیلی به فکر بودم این ماه گفتم ولش هرچی خدا خودش بخاد الان پریودیم تموم شده ۴روزه دیگه دارم اقدام میکنم تا ببینیم چی میشه
کدومتون مشکل دارین
هرکی استرس داره دیر باردار میشه خودم تجربه دارم که مبگم روبچه اولی همین طور مثل شماها بودم تا استرس خوب شد باردار شدم
بیشترین دلیل استرس
آزمایش هم گرونتره،هم مذخرف تره😂از نظر من البته.
تست مقرون بصرفه هست جوابش هم همون دقیقه میبینی.البته که به هاله نباید دل بست.دوخط پررنگ مثبته
😭😭من که دیروز سقط کردم چی بگم خداااااااا
چن وقته داری اقدام میکنی...من حدودا یکسال
منم ی سال اقدام میکردم باردار نمیشدم تا فهمیدم استرس دارم رفتم دکترطب سنتی گل گاوزبان عنباب بهمع داد خوردم همون ماه باردار شدم
دقیقا حال منو داری
چندوقت اقدام میکنی خدابزرگه گلم خودت ناراحت نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.