این فاصله انتی تا انومالی چقدر دیر بگذره خدایا🥹☹️

تصویر
۱۷ پاسخ

دقیقااااا خیلی دیر میگذره 🥲🥲

این سونوی قلب هم که میری میگن زود اومدی فقط ساک حاملگی هست برو براقلب دوهفته دیگه بیا اون دوهفته هم خیلی دیر میگذره من الان تو همون دوهفته موندم خیلی دیر میگذره🥹

عزیزم انتی برای بررسی سندروم داونه
انومالی برای بررسی چیه؟

ماه ۵ خیلی دیر میگذره تازه ..فک کنم یه دوسالی تو ماه پنجمم دوهفته دیگه هم دارم 🤣

واسه من این فاصله خیلی زود گذشت

دقیقاا تازه من بااینکه مابینش سونو جنسیتو هم انجام داده بودم ولی بازم خیلی دیر گذش اونموقع

خب حالا من چب یگم ک اونومالی رفتم و تا دوماه دیگه سونو ندارم😐😐😐😐😐😐دلم براش تنگ میشه🥺

وای اره🥺🥺 خیلی دیر میگدره
دکتر انتخاب کردی

دقیقا

😶من فکر میکردم خودم تنهام تا اینکه پیام هارو خوندم

اون زود میگذره بعد انومالی دیگه نمیگذره😂همینجوری تو ماه پنج میمونی😂

هفته های اول انتظار سونو ادم میکشه هفته های اخر انتظار زایمان 🤣

من هنوز انومالی نرفتم

خیلی دیر میگذره ک‌من عجله دارم ۱۷ هفته ۴ روز میرم انومالی 😂😂

من که هنوز انتی هم نرفتم 😶

اوههه من روزشمارم که

بزاربرسی آخرهرروزش یک ساله

سوال های مرتبط

مامان دخمل✨🪐 مامان دخمل✨🪐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان توت فرنگی🍓🤰🏼 مامان مامان توت فرنگی🍓🤰🏼 هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان میکائیلم 💙🥹 مامان میکائیلم 💙🥹 هفته بیست‌وششم بارداری