این فاصله انتی و انومالی چقد طولانیه

۱۳ پاسخ

وای اره
چرا زود نمیگذره😭

روزی که من رفتم انومالی تا نوبتم بشه انگار یه روز برام گذاشت،اصلا به وضعی
حالام که اصلا نمیگذره برم ان تی صدا قلبشو گوش کنم

از اولش طولانیه بنظرم روزا اصلا نمیرن😕

اره والله دقیقاااااا
من فردامیرم انشالله😍

عشقم فاصله انومالی تا سونو رشد خییییلی بیشتره
ولی اصلا استرس نداشته باش
اصلا هم نگران نباش
من ۱۲ هفته رفتم ان تی، ۱۷ هفته انومالی
حالا کو تا سونو رشد....

خیلی ، من ۱۶ هفته نوبت جنسیت گرفتم دیگه نمیتونم صبر کنم

واه واه اصلا نمیگذره یه عمره انگار

دقیقا خیلی هست نمی‌گذره من ۲۰ روز دیگه میرم آنومالی

حالا کجاشو دیدی از انومالی تا سونو رشد ی سال طول میکشه

خیلییییی
من بینش ۴ بار سونو شدم

هنوز به مرحله انومالی تا رشد نرسیدیم اون دیگ خیلی سخته🥴حدود 10 12هفته

نترس عزیزم
حالا کجاشو دیدی مگه ماه پنجم تموم میشه لامصب 😅
بزار حس کنی تکون خوردنش رو اونموقع دیگه فاطله ها طولانی نمیشه

خیلی انگار اصلا نمی‌گذره مخصوصا وقتی نمیدونی نی نی چی هست

سوال های مرتبط

مامان دخمل✨🪐 مامان دخمل✨🪐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان توت فرنگی🍓🤰🏼 مامان مامان توت فرنگی🍓🤰🏼 هفته دوازدهم بارداری