چرا فاصله انتی تا آنومالی آنقدر دیر میگذرههه ؟😤😤😤

۱۲ پاسخ

من پنجشنبه نوبت گرفتم میشم ۱۸هفته دوروز دیگ صبرم نیست میخوام برم😁😁🥹🥹

وای راست میگیا میگذره منم اینجوری بودم😂😂

از من ۱۲ روووز مونده تا ۱۸ هفته ۲ روز که برم🦦

خیییلی،اصلا روزا نمیگذره انگار🥴

تازه بعد از آنومالی رو ندیدی

همدردیم🥲🤦🏻

نهههه انومالی و سونو رشد خیلی دیرتر میگذره 🥲😂

دیر چی اصلا نمیگزره

اینک خوبه 20 تا 30 هفته اگ گذشت دیگ😂

برای من هفته دیگ اندازه یسال طول میکشه

هنوز نمیدونی فاصله انومالی تا سونو رشد چقدر زیاده🥲😅

من آرزومه ۱۶هفته بشم😂مث‌نو

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری