من پنجشنبه نوبت گرفتم میشم ۱۸هفته دوروز دیگ صبرم نیست میخوام برم😁😁🥹🥹
وای راست میگیا میگذره منم اینجوری بودم😂😂
از من ۱۲ روووز مونده تا ۱۸ هفته ۲ روز که برم🦦
خیییلی،اصلا روزا نمیگذره انگار🥴
تازه بعد از آنومالی رو ندیدی
همدردیم🥲🤦🏻
نهههه انومالی و سونو رشد خیلی دیرتر میگذره 🥲😂
دیر چی اصلا نمیگزره
اینک خوبه 20 تا 30 هفته اگ گذشت دیگ😂
برای من هفته دیگ اندازه یسال طول میکشه
هنوز نمیدونی فاصله انومالی تا سونو رشد چقدر زیاده🥲😅
من آرزومه ۱۶هفته بشم😂مثنو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.