چند وقت شکمم شله و کوچیکتره. چقد فاصله انتی و انومالی زیاده🥲

۵ پاسخ

من از انومالی تا حالا نی نی مو ندیدم فقط دو سه باری صدای قلبشو شنیدم
سه هفته دیکه وقت سونو رشد دارم میخام لحظه شمارق نکنم چون ب اندازه سه سال میگذره🤣🤣

چون همش روزشماری میکنیم دیگر میگذره

اگه میخای زود بگذره فقط روز شماری نکن افتضاااااح ب من گذشت حس میکنم ۱۰ سال گذشت تا انومالی شل کن معمولی زندگیتو کن یهو میبینی وقتش رسیده😂🫶🏻

اره واقعا خیلی فاصله دارن، دلم تنگه واسه نی نیم، پس کی ببینمش🥹👶🏻

اره حق میدم بهت 😅🤍

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخمل✨🪐 مامان دخمل✨🪐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🤍🥹 مامان هدیه خدا🤍🥹 هفته بیست‌وچهارم بارداری