من از انومالی تا حالا نی نی مو ندیدم فقط دو سه باری صدای قلبشو شنیدم
سه هفته دیکه وقت سونو رشد دارم میخام لحظه شمارق نکنم چون ب اندازه سه سال میگذره🤣🤣
چون همش روزشماری میکنیم دیگر میگذره
اگه میخای زود بگذره فقط روز شماری نکن افتضاااااح ب من گذشت حس میکنم ۱۰ سال گذشت تا انومالی شل کن معمولی زندگیتو کن یهو میبینی وقتش رسیده😂🫶🏻
اره واقعا خیلی فاصله دارن، دلم تنگه واسه نی نیم، پس کی ببینمش🥹👶🏻
اره حق میدم بهت 😅🤍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.