۱۶ پاسخ

من فردا😅

بعد آنومالی یکم زود میگذره حس میکنم

پس چرا من اینقدر بیخیالم تازه 8دی باید برم سونو NT میگم هفته بعدش که 13هفته ام میشه اون موقع برم😊

اووووف نگو منم دکتر گفته شنبه اون هفته دیگ برو ولی من طاقت ندارم همین هفته ک بیاد میرم🥴

من 1ماهههه منتظرممممممممم
چهارشنبه باید برم
روزا ک نمیگذره اصلااااااا

برا من انگار یک عمره گذشته همش پر استرس و نگرانی

منم ۱۱ روز دیگه باید برم... تا چند روز پیش خیلی هیجان نداشتم ولی طاقتم کم شده الان😅

سلام آنومالی هفته چندمه؟ یعنی کدام هفته بهتره

من فردااا انومالی دارم اخیشششش
فاصله بین انتی و انومالیم اندازه یکسال گذشتتتت

واسه من تا الان خیلی زود گذشته خداکنه تا آخر همینطور باشه

نصف بیشتر راه مونده هنوز
لعنتی اینقدر دیر میگذره که قابل توصیف نیست

منم 9 تا 16 دی یاید برم

نصف راهو رفتی😍
انشالله بسلامتی فارغ شی

منم ۴ روز تا آنومالی ولی بنظرم حاملگی خیلی سریع میگذره

آره دقیقا خیلی طولانیه🤔😂

من‌ ۱۰ روز🫠🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان رادین و جوجه 🐣 مامان رادین و جوجه 🐣 ۴ سالگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری