سلام نوشابه هم می‌خورید

۱۳ پاسخ

بله الان دارم میل میکنم

سلام مامانا در هفت هفته پا سمت راست بالای باسن انگار گرفته نمیدونم چی

ن نمیخورم چون ضرر داره البته دیابتم دارم😁

من نوشابه یکم تهوعمو بهتر میکرد در حد یه استکان بعضی وقتا میخوردم

خانما چ علائمی در هفت هفته دارید بیاید یکم صحبت کنیم

وای نه متنفر شدم از نوشابه

من میخوردم عاشقشم
همسرم خیلی نگران بود نزاش گف تو نت خوندم باعث سقط میشع دیگ نخوردم🥺

من نمیتونم دیابت دارم

تازه خوردم

واقعا می‌خورید خیلی نگران بودم هفت هفته و۵ روزم

نه برا بچه ضرر داره

سلام بله

بله زرد باشه لطفا😁😁

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی