سلام خانما شما هم هوس بستی میکنید؟آیا می‌خورید یا نه؟

۱۰ پاسخ

بستنی دوست دارم. ولی بخورم تهوع می‌گیرم. 😑

من هر روز میخورم

من واسه پسرم همش هوس بستنی میکردم

سلام خانم ها.
من چهار هفته و شش روزم هست.
شیر جوشیده گاو میتونم بخورم
یا شیر پاستوریزه های روزانه؟

بخور میچسبه عزیزم نوش جونت

اوایل که تهوعم بیشتر بود نمی‌تونستم بخورم حالا که بهترم هفته ای یه بار

من هوس میکنم تغریبا روزی یکی یا دوتا میخورم بعضی وقتا
امکان داشته باشه خودم درست میکنم
اتفاقا میگن برای کلسیم خوبه منم لبنیات کم میخورم

بستنی خیلی خوبه اتفاقا امروز دیدم میگفت بخورید

شما نی نی تون چیه؟

سلام عزیزم بله منم هوس میکنم و فقط بستنی وانیلی میخورم

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابتسام مامان ابتسام هفته یازدهم بارداری