خانمهای باردار شما نوشابه میخورید؟

۱۲ پاسخ

من نخوردم تاالان

من زیاد میخورم متاسفانه🤕

خانمای باردار قهوه دربارداری چطوره من سردرد میشم اول صبح یه ذره میخورم

دیابت ندارم آزمایش دادم قندم ۸۵ بود ولی الان یه نیم لیوان خوردم عذاب وجدان گرفتم گفتم گاز داره برا بچه خوب نیست

منم‌۴_۵بارخوردم

نه خوب نیست من هیچی نخوردم

در هفته شاید دوبار بشه بخورم ولی نصف لیوان

من با اینکه دیابت دارم بازم میخورم🤦‍♀️

نه زیاد..ولی گاهی که هوس میکنم یه ته لیوان میخورم😂😂

نه برای دیابت بارداری خوب نیست

دکترم گفته نخور اصلا ولی من چند ۴_۵باری خوردم

نه چون دیابت بارداری میگیرم

سوال های مرتبط

مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فردین مامان فردین هفته شانزدهم بارداری