خانومای باردار شما ترشی می‌خورید با غذا؟؟؟

۱۳ پاسخ

من ک میخورم گاهی

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

فقط لیموی تازه

خیلی خیلی کم 😫

تا الان فقط دو وعده خوردم

ن بدم میاد

من همش شور میخورم 😐خیلیییی

خیلی خیلی کم

سه ماه اول رو رعایت کردم
یکم سه ماه اول خطرناکه که بعدش برگشتم به روال قبل بارداری
حتی نوشابه هم میخورم ولی کمممم

من عاششق ترشی ام اما اجبارا خیلی کم کردم تا عادت کنم نخورم کلا
چون عاشق ترشیای خیلی ترش و تندم

وای من اصلا نمیتونم ترشی رو قطع کنم
خالی میخورم با غذا هم میخورم

اره ولی زیاد نه و تند هم نباشه

ترشی خوب نیست ورم میاره
سعی کن کم بخوری

سوال های مرتبط

مامان نی نی خوشگل😍 مامان نی نی خوشگل😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اقا محمد جان♥️ مامان اقا محمد جان♥️ ۴ ماهگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته شانزدهم بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فردین مامان فردین هفته شانزدهم بارداری