خانومای باردار واسه یبوستتون چی میخورید؟ راه کار بدین😢

۱۱ پاسخ

گلی میشه تاپیکم جواب بدی لطفا مرسی

کاهو‌و‌روغن زیتون

شربت لاکسی ژل

من با شیاف پروژسترون که مقعدی میزارم روده هام کار میکنه طبیعیه ؟

انجیر خشک رو از شب قبل داخل شیر خیس میدم صبح ناشتا میخورم
کیوی هم خوبه

خورشت الو وحشی

صبح آب گرم با خاکشیر میخورم.
در طول روز هم از گرم میخورم.
انجیر خیس خورده
آلوچه هم خوبه

کیوی بخور

انجیر بخور
سماق بریز رو غذات خیلی خوبه واسه یبوست
چیزای سفت مثل کباب سعی کن کم بخوری

قرص ب۶فک منم خوب باشه تو بارداری

آب فراوون،انجیرخشک، کیوی

سوال های مرتبط

مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته پانزدهم بارداری