۱۶ پاسخ

خب ی جور دیگه بخورش
مرباش کن خورشتش کن کمپوتش کن

رنده کن

با گردو بخور

بپز بخور خیلی خوبه

من پوره میخورم
خرد کن، با آب بپز، بعد با گوشتکوب پوره کن

من آب میگیرم و میخورم

من‌مرباشا میخورم هرزگاهی

میتونید خشک کنید میوه خشک شو بخورید یا آب شو منم سفته نمیتونم خالی شو بخورم یا چاییشم خوبه

میتونی دم کنی‌بخوری، یا بخار پز کنی یا مرباشو درست کنی

نیم ساعت با آب کم آب‌پز کن خیلی خوب میشه

نه اصلا دوست ندارم

چای به درست کن
یا خورشت به

اره منم گرفتم سفت بود نتونستم بخورم میتونی بپزی یا کمپوت درست کنی باهاش اینجوری هضمش هم راحت تره یبوست نمیگیری

من رنده میکنم میخورم

اره من خیلی دوس دارم خورد میکنم برش نازک بزن بخور

من بله دوست دارم سفتیش رو

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری