۶ پاسخ

بله .از صب یخچالو جارو کردم تو معدم .فقط خود یخچال مونده که نخوردمش😕🤲

گاهی اینطور میشم

من اینقدر اسید معدم میزنه بالا نمیتونم درست غذا بخورم:/

بله دقیقا

آره من اینجوری ام الان ناهار خوردم اما احساس میکنم هیچی نخوردم و گشنمه😐

بلافاصله نه ولی ۱ ساعت بعد گرسنمه دوباره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری