واسه معده دردتون چی میخورید؟
نصف شبا ضعف میکنید؟

۸ پاسخ

فاموتیدین میخورم

فاموتیدین

پنتو پرازول میخورم
شبا نون قندی یا بیسکویت دارم بالاسرم

فعلن علاعمی ندارم وحشتناکه🥺

پنتوپرازول

من فاموتیدین میخورم

معده درد خیلی اذیت میکنه همش اسید معده تو گلومه

بیسکوییت بالاسرم دارم همیشه

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌وششم بارداری