۴ پاسخ

وای سوزش نگو که دو شبه خواب برام نزاشته و تا جایی که بشه تحمل میکنم که دارو نخورم ولی واقعا چیز بدیه انگار آتیش تو معدت روشنه😫

من دکترم پنتوپرازول 40 بهم داده خیلییییی بهترم
حتما زنگ بزن بپرس ازش
سوزش معده خیلی بدهههع😩😩😩

تحمل🥲 چیزای ترش و شور کم بخور ، غذای داغ نخور ، بعد غذا سریع اب نخور

فاموتیدین ۲۰

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان عایشه گلم 🥰😍👩‍🍼 مامان عایشه گلم 🥰😍👩‍🍼 ۸ ماهگی