۱۰ پاسخ

تحمل و صبر و گریه حتی شربت معده هم فقط یکی دوساعت جوابه بعضی از روزا اینقدر میسوزه انگار زخمه داری روش نمک میپاشی

من بستنی تازه میخورم

من عرق نعنا میخورم خیلی خوبه

شیر یخ میگن خوبه

راستش گریه به همراه رعایت رژیم غذایی 🤭

قرصصصص،😣

من که بعضی شبا خیلی خیلی اذیت میشم

من موز میخورم بهتر میشم با سیب

تحمل😩😁

من از الان دارم چرا بس 😭

سوال های مرتبط

مامان کارن 🩵🧸 مامان کارن 🩵🧸 ۸ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وپنجم بارداری