برای سوزش معده چیکار کنم ؟؟😢😢😢

۶ پاسخ

بگذرونیم🤣

من فامتیدن میخورم

فاموتیدین بخور

از دکتر گوارش مشورت بخواه عزیزم. اما پنتوپرازول من میخورم بد نیست

میوه به بگیر تو حبه حبه کن تو دهنت نگه دار یا رب انار شیرین بخور اینارو دکتر بهم گفت

من ۳ روزه از شرش خلاص شدم
رفتم دکترم قرص پنتوپرازول ۴۰ داد ناشتا میخورم

سوال های مرتبط

مامان نینی🎀💕 مامان نینی🎀💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حسین اقا مامان حسین اقا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان شیدا و صدرا مامان شیدا و صدرا ۵ ماهگی
مامان میراث کوچولو🥹 مامان میراث کوچولو🥹 هفته سی‌ام بارداری