🛑برا سوزش معده چیکار کنم همین الان

۱۰ پاسخ

شیر سرد خوبه

یک عدد قرص نولپازا بخور خوب میشی

چند عدد بادام معجزه میکنه

ماست شیرین و خنک بخور

ضرر داره نباید دارو بخوری بجز استامینوفن خالی

عرق زنیان برای معده خوبه اونم میتونی امتحان کنی

یبار به من جوش شیرین دادن یه کوچولو خیلی کم تو آب حل کردن بهم دادن برای کنترل اسید معده

یادم نیست چیکار می‌گردم فقط یادمه خیلی در عذاب بودم با سوزش😂 شیر سرد بخور

اگ قرص نداری یکم تخمه آفتاب گردان بخور

فاموتیدین بخور

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن 🩵🧸 مامان کارن 🩵🧸 ۸ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان میراث کوچولو🥹 مامان میراث کوچولو🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌ونهم بارداری