سلام من دکتر برام شربت آلومینیوم ام جی نوشت،هر دوازده ساعت یه قاشق
من ک بریدم هیچی جواب نمیده
فاموتدین
هیچی گریه ☹️ شربت الومینیوم اثر نداره من صبا ناشتا امرازول ۲۰ میخورم دیگه تا شب اسید ندارم البته رعایت میکنک چیزای ترش و اسیدی هم نمیخورم حجم فذای زیاد هم نخور !
شیر بخور عزیزم آنی خوب میکنه یا یه لیوان آب جوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.