سلام برای سوزش معده چیکار کنم؟

۵ پاسخ

سلام من دکتر برام شربت آلومینیوم ام جی نوشت،هر دوازده ساعت یه قاشق

من ک بریدم هیچی جواب نمیده

فاموتدین

هیچی گریه ☹️ شربت الومینیوم اثر نداره من صبا ناشتا امرازول ۲۰ میخورم دیگه تا شب اسید ندارم البته رعایت میکنک چیزای ترش و اسیدی هم نمیخورم حجم فذای زیاد هم نخور !

شیر بخور عزیزم آنی خوب میکنه یا یه لیوان آب جوش

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ستاره مامان ستاره هفته چهاردهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری