من خیلی سوزش معده دارم نمی‌دونم چیکار کنم

۸ پاسخ

هیچی فقط صبر برای من
روی غذا آب نخور
پرتقال نخور
وقتی غذا میخوری وسط روز دیگه چیزی نخور فقط ۳ وعده باشه
بعد غذا دراز نکش تا ۱ ساعت
وقت خواب با ۱ بالشت بلند زیر سر بخواب
دیگه باهاش کنار اومدم

ماست خیلی خوبه بخور
و چیزایی هم که تحربکش میکنه نخور
مثلا نون لواش و بربری نخور،غذاهای سرخ کردنی و نونی اصلا نخور،گوجه نخور،توت فرنگی خیلی بده،پرتقال بده
بزن گوگل میگه باز چیا بد هستن
من رعایت میگنم خیلی کمتر میشه اذیتش
ولی ماست واقعا خوبه👌

منم 🥲🥲🥲🥲🥲

من رفتم دکترم برای سوزش و رفلاکس معده قرص داد خیلیی بهترررشدم

ماست بخور خیلی کمکت میکنه غذاهای شیرین و سرخ شده یا اسیدی مثل ترشیجات یا چیزایی که سرکه داره نخور وقتی سوزش داری به چپ بخواب که اسید معده ت بره انتهای معده ت البته کلا سعی کن بلافاصله بعد از غذا دراز نکشی آب هم بیشتر بخور به بالانس شدن اسید معدت کمک میکنه

اگه آدامس سقز کوهی پیدا کنی از عطاری خیلی توبه لامصب انگار قرص ترشاب خوردی واسه من خیلی کارسازا وقتی ترش میکنم و سوزش مهده دارم میجوم بعد ۱۰ دقیقه خوب میشم

منم سوزش دارم بستنی بخور بهتر میشی

آدامش بدون قند نعنایی خیلی کمکت میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 هفته سی‌ونهم بارداری