خانما با سوزش معده چیکار کنم هرچی میخورم معده ام میسوزه

۵ پاسخ

عزیزم فقططططط فاموتیدین ۴۰ منم سوزش معده دارم دکتر داد آب رو آتیشه عااااالیه من هرموقه سوزش میگیره ۱ دونه میخورم مثلا روزی ۱

شربت المینیوم ام جی بگیر

صبح ها ناشتا یه قاشق غذاخوری پر عسل تو آبجوش حل کن بزار از دما بیفته و ولرم بشه بعد بخور
عسل طبیعی بخور اگر تو آبجوش نتونستی بخوری یه قاشق بزار تو دهنت خودش آب بشه بعد پشت سرش نصف استکان آب ولرم بخور
غذاهای خشک بخور مثل برنج آبکش شده ، جوجه ، بیسکویت های ساده مثل ساقه طلایی و بیسکویت مادر، یخ خورد کن مثل یخ در بهشت بخور غذاهای چرب و ادویه دار نخور غذاهای تند نخور عدسی زیاد بخور سیب زمینی آبپز هم خوبه کم نمک بخور چیزای شور و ترشی هم نخور

چیزای خشک بخور مثل بسکویت و نان تست که خشکن

برای منم🥲

سوال های مرتبط

مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد