عزیزم فقططططط فاموتیدین ۴۰ منم سوزش معده دارم دکتر داد آب رو آتیشه عااااالیه من هرموقه سوزش میگیره ۱ دونه میخورم مثلا روزی ۱
شربت المینیوم ام جی بگیر
صبح ها ناشتا یه قاشق غذاخوری پر عسل تو آبجوش حل کن بزار از دما بیفته و ولرم بشه بعد بخور
عسل طبیعی بخور اگر تو آبجوش نتونستی بخوری یه قاشق بزار تو دهنت خودش آب بشه بعد پشت سرش نصف استکان آب ولرم بخور
غذاهای خشک بخور مثل برنج آبکش شده ، جوجه ، بیسکویت های ساده مثل ساقه طلایی و بیسکویت مادر، یخ خورد کن مثل یخ در بهشت بخور غذاهای چرب و ادویه دار نخور غذاهای تند نخور عدسی زیاد بخور سیب زمینی آبپز هم خوبه کم نمک بخور چیزای شور و ترشی هم نخور
چیزای خشک بخور مثل بسکویت و نان تست که خشکن
برای منم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.