۵ پاسخ

من ییسکوییت ترد نمکی کنارمه همیشه با بادوم

من نون و پنیر خیار میخورم. خودم نان شیرمال درست کردم میخورم.

منم خیلی ضعف میکنم معدم درد میگیره شبا همشم فک میکنم بخاطر اون قرص کوالی فوله.هیچی هم نمیتونم بخورم

من الان نون و خرما خوردم عین اژدها همیشه گشنمه

اره جان عالی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری