دقیقا👌
اره حتی حس میکنم افت قند میکنم ی شیرینی میخورم خوب میشم ..
ولی امان از لحظه ایی ک عقم بگیره چن روزه ول کن نیس
بلهههه 🤣🤦♀️
من ظهرا یه جوری دست و پام میلرزه انگار یه هفتس هیچی نخوردم ولی در عین حالم از هیچی خوشم نمیاد 🥲🥲
من پنج هفتمه انقد غذا میخورم خسته میشم،تو خوابم همش گشنمه ،گشنگی نمیزاره راحت بخابم😂😂
دقیقا
اللن میخورم نیم ساعتم کمتر بگذره انگار یک هفتس غذا نخوردم😂
منکه هنوز ۵ هفته و۲ روزمه ب حدی ضعف میکنم و همشم گشنمه انگار تو عمرم تاحالا غذا نخوردم ب نظرتون زود نیست الان؟
اره 😩😩😩😩😩
اره خیلی گشنه میشم
وقتایی ک حالت تهوع ندارم اره ضعف میکنم
ن متاسفانه کاش ضعف بود
من همشش بالا میارممم یکی صبحا یکیم شبااا
هیچیم نمیتونم بخورم
به لطف تهوع هیچی نمیتونم بخورم همش توضعفم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.