۱۱ پاسخ

دخترمن ۳۵۰۰بود ازاول سایز ۱ بستم بهش

آره خوبه عزیزم

ن عزیزم در هرصورت صفر باید ببری باخودت

یک بسته صفر بگیر برای روزای اول تموم ک شد ۱ بگیر

من بیمارستان مولفیکس ۰ داد بعد ۵ روز مولفیکس ۱ خریدم اولش ۰ خوبه کوچیکه

برای بیمارستان صفر ببر

یه بسته صفر برای اولش نیازت میشه

من یک گرفتم

پسر من ۳۲۰۰ بود تا ده روز اول صفر بستیم

نه صفر ببر

عزیزم ببخشید برنامه میلی رو داری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان مَهوا🐣🌸. مامان مَهوا🐣🌸. ۱۰ ماهگی
مامان دلنیا و دلین مامان دلنیا و دلین ۲ ماهگی