۵ پاسخ

اره خوبه یکی دو تا دیگه بخر من امروز رفتم بخرم ۷۰۰گفتن ب من

آره خوبه

۲۲۰بود
ببم ۱۳۰
الان قیمت جدید بالای ۳۰۰

من دوهفته پیش مای بیبی خریدم ۱۲۵تومن

آره خوبه به نظرم میگن گرون شده .

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی