نوزادچهارماهشه لیموشیرین برایش خوبه یانه

۱ پاسخ

نه بندا خدا...زوده ..دچار رفلکس میشه...مرکبات بعد از نه ماهگی

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۹ ماهگی
مامان گل پسرم😘💙 مامان گل پسرم😘💙 ۱ سالگی
مامان محسن مامان محسن ۱۱ ماهگی
مامان 💖تیارا خانوم💖 مامان 💖تیارا خانوم💖 ۹ ماهگی
مامان حدیثه مامان حدیثه ۸ ماهگی
مامان مامان آتنا مامان مامان آتنا ۱۵ ماهگی
مامان 💖تیارا خانوم💖 مامان 💖تیارا خانوم💖 ۹ ماهگی