این شیر خشک برای وزن دهی خوبه یانه

تصویر
۷ پاسخ

آره خوب

من بچم نان2 میخوره خوبه وزن دهیش

عالیه

آره خوبه

اگر میسازه بهش آره خوبه

خوبه فقط حواست به پی پی بچه باشه چون شنیدم اگه نسازه یبوست میگیره،در کل اگه بسازه تپلی میشه...خوبه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان عرشیا مامان عرشیا ۷ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۶ ماهگی
مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی کوچولو🥰 مامان فسقلی کوچولو🥰 ۷ ماهگی
مامان ماهلین😘😘 مامان ماهلین😘😘 ۴ ماهگی