بهت نگفت چیه
سلام خانما بنظر شما به چه میخوره دختر یا پسر
شماها درد لگن و بیکینی و درد زیر شکم هم دارین تو این هفته؟؟
منم رفتم برای ان تی
گفت دختره ولی اصلا حس نمی کنم ک دختره
عکس دقیقی هم نداد ک مشخص باشه
هیچی نگفت
چیاحتمال داد؟
سلام دخمل مثل سونو من دختر بود
سلام به سلامتی انشالله دقیق چه زمانی رفتی سونو ان تی چند هفته و چند روز؟ واینکه هفتت با سونو قلب یکی بود یا جلو و عقب بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.